مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 10:202021-09-20اجتماعي

خط 1570؛ اورژانس اجتماعی دانش آموزان رایگان است


مدیر کل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی آموزش و پرورش گفت: تمام مراکز و هسته های مشاوره در کشور، به صورت رایگان، به ارائه خدمات مشاوره به دانش آموزان خواهند پرداخت.

- به نقل از مرکز اطلاع رسانی آموزش و پرورش، مسعود شکوهی، با تشریح برنامه های اداره کل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی، درخصوص بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید، اظهار کرد: امسال بیش از 750 مرکز و هسته مشاوره در سراسر کشور با بهره گیری از نیروهای متخصص مشاور و روانشناس، به ارائه خدمات راهنمایی، مشاوره و روانشناختی، به صورت رایگان، برای دانش آموزان، خواهند پرداخت.

شکوهی افزود: در همین راستا به ارائه خدمات مشاوره ای و روانشناختی خواهند پرداخت.

وی با اشاره به این که تمام تلاش خود را برای حضور توأم با آرامش دانش آموزان در مدارس، انجام خواهیم داد؛ گفت: حضور دانش آموزان و خانواده ها، در این مراکز با رعایت شیوه نامه های بهداشتی جهت دریافت خدمات ، بلامانع خواهد بود.

مدیر کل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی تصریح کرد: هر دانش آموز به هر دلیلی که احساس می کند دچار اضطراب، افسردگی، ترس و استرس شده، ضروری است، برای رفع مشکل، به مراکز مشاوره مراجعه کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط 1570؛ اورژانس اجتماعی دانش آموزان رایگان است

خط 1570؛ اورژانس اجتماعی دانش آموزان رایگان است