مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 09:252021-09-20سياسي

همکاری شهرداری در طرح واکسیناسیون سیار علیه کرونا در شیراز


نایب رییس شورای شهر شیراز، با اشاره به همکاری شهرداری در واکسیناسیون عمومی علیه بیماری کروناویروس، از اختصاص سه دستگاه اتوبوس شهرداری این کلانشهر به طرح واکسیناسیون سیار برای پوشش مناطق محروم و کم برخوردار این کلانشهر خبر داد.

- ایسنا/فارس نایب رییس شورای شهر شیراز، با اشاره به همکاری شهرداری در واکسیناسیون عمومی علیه بیماری کروناویروس، از اختصاص سه دستگاه اتوبوس شهرداری این کلانشهر به طرح واکسیناسیون سیار برای پوشش مناطق محروم و کم برخوردار این کلانشهر خبر داد.

سید احسان اصنافی با اشاره به لزوم تسریع در روند واکسیناسیون کرونا در شیراز، اظهار کرد: با توجه به تأثیر مثبت واکسن در روند شیوع بیماری، باید در تزریق واکسن به گروه های هدف تسریع شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی شورای شهر شیراز، اصنافی واکسیناسیون را مهم ترین ابزار برای مقابله با کرونا دانست و گفت: از آنجا که مردم از محدودیت های دراز مدت کرونایی به ستوه آمده اند و اقتصاد خانوار در خطر شدیدی قرار گرفته، موضوع واکسیناسیون از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

عضو شورای شهر شیراز با تاکید بر لزوم کمک و همراهی مدیریت شهری برای تسریع در روند واکسیناسیون کرونا در این کلانشهر، گفت: سه دستگاه اتوبوس مگاترانس سه محور شهرداری شیراز به منظور اجرای طرح مشترک واکس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری شهرداری در طرح واکسیناسیون سیار علیه کرونا در شیراز

همکاری شهرداری در طرح واکسیناسیون سیار علیه کرونا در شیراز