مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 09:052021-09-20پزشكي

هشدار دانشگاه علوم پزشکی: بیمارستان های کردستان گنجایش بیماران کرونایی ندارند


رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: باوجود افزایش تعداد بخش های مربوط به بیماران کرونایی اما همچنان تعداد بیماران کرونایی بیشتر از توان و ظرفیت بیمارستان های استان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، فرزین رضاعی ظهر امروز در حاشیه افتتاح بیست و چهارمین مرکز تجمیعی واکسیناسیون استان کردستان که امروز در سالن ورزشی پژوهش شهرستان سنندج افتتاح شد، اظهار کرد: در حال حاضر 7 مرکز تجمیعی واکسیناسیون در شهرستان سنندج فعالیت دارند که با راه اندازی این مرکز این تعداد در استان به 24 و در شهرستان سنندج به 8 مرکز افزایش می یابد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان افزود: قرار است روزانه در این مرکز بیش از هزار نفر در شهرستان سنندج علیه ویروس کرونا واکسینه شوند.

رضاعی در خصوص وضعیت کلی کرونا در استان کردستان بیان کرد: در حال حاضر کردستان همچنان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد و وضعیت در شهرستان های سنندج و مریوان فوق قرمز و بحرانی است.

وی اظهار داشت: وضعیت بیمارستان توحید به گونه ای است که حتی دیگر راهروهای بیمارستان نیز ظرفیت نگهداری بیماران کرونایی را ندارد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان از مردم خواست تا از برگزاری هرگونه دورهمی خانوادگی جدا خودداری کرده و به هیچ وجه بدون ماسک در اماکن عمومی تردد نکنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار دانشگاه علوم پزشکی: بیمارستان های کردستان گنجایش بیماران کرونایی ندارند

هشدار دانشگاه علوم پزشکی: بیمارستان های کردستان گنجایش بیماران کرونایی ندارند