مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 08:552021-09-20ورزشي

اولین مرکز تجمیعی سه شیفته واکسیناسیون کرونا در سنندج افتتاح شد


اولین مرکز تجمیعی سه شیفته واکسیناسیون کرونا در کروستان با حضور فرمانده سپاه بیت المقدس و جمعی از مسوولان بهداشت و درمان و هلال احمر استان در سنندج افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، سردار سیدصادق حسینی پیش از ظهر امروز در حاشیه افتتاح بیست و چهارمین مرکز تجمیعی واکسیناسیون استان کردستان که امروز در سالن ورزشی پژوهش شهر سنندج افتتاح شد، اظهار کرد: این مرکز بیست و چهارمین مرکز تجمیعی واکسیناسیون در سطح استان است که با همکاری هلال احمر، آموزش وپرورش و بهداشت و درمان در کردستان راه اندازی می شود.

وی افزود: این مرکز تنها مرکز واکسیناسیون است که به صورت سه نوبت فعالیت می کند و سایر 23 مرکز دیگر استان همگی به صورت دو شیفته یعنی صبح و بعدازظهر درحال ارائه خدمات به همشهریان استان هستند.

دریافت واکسن دریافت کنند.

وی در پایان از اداره کل آموزش وپرورش استان جهت همکاری با هلال احمر و در اختیار قرار دادن سالن ورزشی و راه اندازی این مرکز تجمیعی واکسیناسیون قدردانی کرد و اظهار داشت: برای ایجاد امنیت مردم باید از هیچ تلاشی دریغ نکرد و همه باید دست به دست هم دهیم تا در کمترین زمان ممکن جامعه هدف در مقابله با ویروس کرونا واکسینه شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین مرکز تجمیعی سه شیفته واکسیناسیون کرونا در سنندج افتتاح شد

اولین مرکز تجمیعی سه شیفته واکسیناسیون کرونا در سنندج افتتاح شد