مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 08:302021-09-20پزشكي

بیش فعالی چیست؟ و روش های درمان بیش فعالی کدام است؟


منظور از بیش فعالی ،فعال بودن غیرطبیعی کودکان و بزرگسالان است، نحوه ی ارتباط گرفتن و مدیریت کردن و ارتباط  با فرد دارای اختلال بیش فعالی ممکن است برای والدین، - سیگنال های نورون های لایه های عمیق مغزی را دریافت می کند در حالیکه در نوروفیدبک از یک یا حداکثر دو کانال یا نقطه برای درمان استفاده می شود در نوروفیدبک معمولی میتوان همزمان تنها از سه شرط/نقطه برای تغییر مغز استفاده کرد.

بعلاوه در لورتا، علاوه بر کارکرد هر نقطه، می توان به خوبی میزان ارتباط بین مناطق مختلف مغزی را تغییر داد در حالی که در نوروفیبدک معمولی، فعالیت یک نقطه به تنهایی مورد تغییر و تعدیل قرار می گیرد.

این مساله باعث اثرگذاری بهتر لورتا در درمان بیش فعالی می شود.

در صورتیکه در مورد عملکرد ” لورتا نوروفیدبک” سوالی داشته باشید می توانید با مرکز نیک مهر کلینیک روانشناسی در تهران تماس حاصل فرمایید و سوالات خود را مطرح نمایید.

کارشناسان ما مشتاقانه آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما هستند.

نحوه درمان بیش فعالی با لورتا نوروفیدبک چگونه است؟ در این روش درمان ، با استفاده از دستگاه های مخصوص و بسیار پیشرفته EEG و QEEG و نرم افزار مخصوص متعلق به نوروگاید آمریکا، امواج مغزی بیمار ثبت می شود، و بر اساس پروتکل هایی که از سوی شخص آقای دکتر گنجی بنیان گذار لورتانو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش فعالی چیست؟ و روش های درمان بیش فعالی کدام است؟

بیش فعالی چیست؟ و روش های درمان بیش فعالی کدام است؟