مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 08:302021-09-20ورزشي

حمید سجادی: رییس جمهوری قهرمانی والیبال را موجب نشاط در جامعه دانست


وزیر ورزش و جوانان در تماس تصویری با کادر فنی تیم ملی والیبال گفت: رییس جمهوری از قهرمانی تیم ایران با کادر کاملا ایرانی که موجب ایجاد نشاط و شادابی در جامعه شدند، - وزیر ورزش و جوانان در تماس تصویری با کادر فنی تیم ملی والیبال گفت: رییس جمهوری از قهرمانی تیم ایران با کادر کاملا ایرانی که موجب ایجاد نشاط و شادابی در جامعه شدند، تشکر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، حمید سجادی در تماس تصویری با بهروز عطایی سرمربی و علیرضا طلوع کیان مربی تیم ملی والیبال ایران، قهرمانی آسیا را به بازیکنان و کادر فنی تیم ایران تبریک گفت.

وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: در زمان مسابقه ایران و ژاپن در دیدار نهایی رقابت های قهرمانی مردان آسیا در نشست هیات دولت بوده و آیت الله سیدابراهیم رییسی رییس جمهوری از قهرمانی تیم ملی والیبال ایران ابراز خوشحالی کرد و از فدراسیون والیبال، تیم ملی و بازیکنان این تیم نیز تشکر کرد.

سجادی در این گفت و گوی تصویری خاطر نشان کرد: رییس جمهوری قهرمانی تیم ملی والیبال ایران را باعث ایجاد نشاط و شادابی در جامعه دانست و از اینکه این مقام با کادر کاملا ایرانی به دست آمده است، ابراز رضایت کردند.

وی همچنین به دیدار روز شنبه قهرمانان و مدال آوران المپیک و پارالمپیک با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: ره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمید سجادی: رییس جمهوری قهرمانی والیبال را موجب نشاط در جامعه دانست

حمید سجادی: رییس جمهوری قهرمانی والیبال را موجب نشاط در جامعه دانست