مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 07:402021-09-20اقتصادي

هیچ محدودیتی برای فروش خرما با قیمت بالاتر وجود ندارد


معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: هیچ محدودیتی برای فروش خرما با قیمت بالاتر وجود ندارد و در صورت وجود مشتری با قیمت های بالاتر از قیمت توافقی یا تضمینی، - ایسنا/خوزستان معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: هیچ محدودیتی برای فروش خرما با قیمت بالاتر وجود ندارد و در صورت وجود مشتری با قیمت های بالاتر از قیمت توافقی یا تضمینی، نخلداران می توانند نسبت به فروش محصول خود اقدام کنند.

تورج نوروزی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه پس از 17 سال خرید تضمینی خرما در خوزستان انجام می شود، اظهار کرد: نخلداران خوزستانی تا کنون بیش از 26 هزار تن خرما به مراکز خرید تحویل داده اند.

وی با بیان اینکه از 20 شهریور تاکنون برداشت خرمای استعمران در نخلستان های استان آغاز شده است، افزود: برداشت در بیش از 14 هزار و 200 هکتار از نخیلات استان در حال انجام است و تاکنون بیش از 26 هزار و 200 تن محصول از نخلداران استان خریداری شده است.

نوروزی ادامه داد: این میزان خرما در قالب 795 تن خرید تضمینی و 25 هزار و 400 تن توسط کارگاه های خصوصی خریداری شده است و روند خرید تا پایان فصل برداشت ادامه خواهد داشت.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: از کل خرمای تولیدی استان حدود 146 هزار تن خرمای استعمران، 25 ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ محدودیتی برای فروش خرما با قیمت بالاتر وجود ندارد

هیچ محدودیتی برای فروش خرما با قیمت بالاتر وجود ندارد