مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 07:202021-09-20سياسي

مسئولان برای حل مشکلات کنونی باید با روحیه دوران دفاع مقدس کار کنند


فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: مسئولان برای حل مشکلات کنونی باید با روحیه رزمندگان سالهای دفاع مقدس کار کنند.

- ایسنا/کرمانشاه فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: مسئولان برای حل مشکلات کنونی باید با روحیه رزمندگان سالهای دفاع مقدس کار کنند.

سردار بهمن ریحانی امروز (29شهریور) در نشست خبری تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس با اشاره به تلاقی هفته دفاع مقدس امسال با ایام اربعین حسینی، اظهار کرد: فرهنگ و ادبیات دفاع مقدس برگرفته از فرهنگ ناب عاشورایی است و بر اساس همین فرهنگ عاشورایی بود که توانستیم در سالهای دفاع مقدس در برابر دشمنان اسلام و انقلاب ایستادگی کنیم.

وی گفت: سالهای دفاع مقدس بدون اغراق مایه افتخار و سربلندی ایرانیان است و بزرگترین بازدارندگی را در دشمنان اسلام و انقلاب برای نظام ما به ارمغان آورد و بر مبنای دفاع جانانه رزمندگان در سالهای دفاع مقدس بود که دشمنان دیگر جرات عرض اندام در برابر ایران اسلامی را ندارند.

فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه از نقش پررنگ نیروهای مردمی و بسیجی به عنوان یکی از محورهای مهم پیروزی در برابر دشمنان در سالهای دفاع مقدس یاد کرد و افزود: با نگاهی به تاریخ جنگ در کشورهای دیگر می بینیم که آن کشورها اغلب با اهرم زور رزمندگان خود را راهی جبهه ها می کرده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان برای حل مشکلات کنونی باید با روحیه دوران دفاع مقدس کار کنند

مسئولان برای حل مشکلات کنونی باید با روحیه دوران دفاع مقدس کار کنند