مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 07:052021-09-20سياسي

صنایع به آزادی زندانیان در راستای مسئولیت اجتماعی ورود کنند


صنایع و مجموعه های تولیدی در استان مسئولیت اجتماعی خود را در قبال مردم به آزادی زندانیان در راستای مسئولیت اجتماعی ورود کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از یزد، غلامعلی دهشیری صبح امروز در نشست اعضاء هیئت امناء ستاد دیه استان با قدردانی از ستاد دیه استان اظهار داشت: ستاد دیه استان با جذب کمک های خیر مندانه مردم برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در ایام محرم و صفر اقدام او و جامعه وارد خواهد شد که تسریع در امور آزادی مددجویان جرائم غیر عمد مالی می تواند این آسیب ها را کاهش دهد.

در ادامه این نشست مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد به ارائه گزارش عملکرد ستاد دیه در شش ماهه اول سال پرداخته و گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد 87 مددجو جرائم غیر عمد مالی از زندانهای استان آزاد و به آغوش خانوده خود بازگشتند که این مهم با تلاش شبانه روزی کارکنان این مجموعه انجام گردید.

سید مسعود عظیمی در ادامه بیان داشت: مبلغ کل بدهی این مددجویان مبلغ 402 میلیارد و 597 میلیون ریال بود که مبلغ 326 میلیارد و 934 میلیون ریال از این مبلغ را توسط کمیته صلح و سازش ستاد دیه استان گذشت رضایت مندانه اخذ گردیده و با پرداخت مبلغ 75 میلیارد و 663 میلیون ریال زمینه آزادی این 87 مددجو از زندانهای استان فراهم شد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنایع به آزادی زندانیان در راستای مسئولیت اجتماعی ورود کنند

صنایع به آزادی زندانیان در راستای مسئولیت اجتماعی ورود کنند