مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 07:052021-09-20فرهنگي

تداوم تبعیض نژادی در امی 2021/ هیچ هنرپیشه رنگین پوستی برنده نشد!


در حالی که اعلام جوایز «امی2021» یک شب بد برای برندگان بازیگری بود، زنان بر بخش های خلاق مسلط بودند و اولین بار بود که 2 زن برنده کارگردانی کمدی و کارگردانی درام شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس به نقل از ورایتی ، جوایز تلویزیونی امی Emmy Primetime نتوانست از زمینه های نامزدی تاریخی و متنوع خود استفاده کند، زیرا همه جایزه های اصلی بازیگری به هنرپیشه های سفیدپوست تعلق گرفت.

در حالی که اعلام جوایز امی2021   یک شب بد برای برندگان بازیگری بود، زنان بر بخش های خلاق مسلط بودند و اولین بار بود که دو زن برنده کارگردانی کمدی و کارگردانی درام شدند.

بیلی پورتر و ام جی رودریگز (ژست) ، مرحوم مایکل کی ویلیامز (کشور لاوکرفت) و کنان تامپسون و بوئن یانگ (برنامه شنبه شب زنده) از جمله بازیگرانی بودند که به عنوان مدعیان اصلی شناخته می شدند.

 همه با دست خالی از امی بدرقه شدند.

مایکلا کوئل، نامزد چهار جایزه امی، تنها در گروه محدود نویسندگی را برای شاید شما را نابود کنم انتخاب شد، این سومین بار است که یک سیاه پوست در این بخش و برای اولین بار یک زن سیاه پوست برنده می شود.

 برندگان گذشته سیاه شامل دیوید میلز (گوشه) ، آنتونی همینگوی (داستان جنایی آمریکایی: مردم در مقابل او جِی سیمپسون) و استفان ویلیامز و کریستال هنری (دیده بان) هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم تبعیض نژادی در امی 2021/ هیچ هنرپیشه رنگین پوستی برنده نشد!

تداوم تبعیض نژادی در امی 2021/ هیچ هنرپیشه رنگین پوستی برنده نشد!