مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 07:002021-09-20اجتماعي

پرواز کرمانشاه – نجف، ویژه اربعین برقرار شد


 استاندار کرمانشاه با اشاره به اختصاص 555 نفر سهمیه به استان برای اعزام زائرین اربعین حسینی، گفت: پیگیری و هماهنگی لازم برای برقراری 10 پرواز ویژه اربعین در مسیر کرمانشاه به نجف و بالعکس انجام شده است.

- ایسنا/کرمانشاه  استاندار کرمانشاه با اشاره به اختصاص 555 نفر سهمیه به استان برای اعزام زائرین اربعین حسینی، گفت: پیگیری و هماهنگی لازم برای برقراری 10 پرواز ویژه اربعین در مسیر کرمانشاه به نجف و بالعکس انجام شده است.

هوشنگ بازوند از کرمانشاه به عنوان دروازه عتبات عالیات و قدمگاه زائرین حسینی نام برد و اظهار داشت: با توجه به محدودیت های ناشی از شیوع بیماری کرونا امسال نیز امکان خدمتگزاری به زائرین برای اعزام از طریق مرز خسروی فراهم نشد، ولی با تمهیدات اندیشده شده مقدمات و زمینه های لازم برای اعزام زائرین و مشتاقان زیارت اربعین حسینی(ع) به صورت هوایی انجام و پیش بینی شده است.

وی افزود: تمام دستورالعمل ها برای حفظ سلامت زائرین اربعین حسینی است و براین اساس متقاضیانی که بر اساس اعلام قبلی و دستورالعمل ابلاغی حج و زیارت در سامانه سماح ثبت نام کرده اند؛ می توانند با ویزای معتبر، داشتن تست پی سی آر منفی و انجام دو دوز واکسیناسیون نسبت به اخذ بلیط اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرواز کرمانشاه – نجف، ویژه اربعین برقرار شد

پرواز کرمانشاه – نجف، ویژه اربعین برقرار شد