مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 07:002021-09-20سياسي

شکست اولین گام پیروزی است


موفقیت در هر کاری نیاز به استمرار دارد، کسب وکارهایی موفق هستند که استمرار داشته باشند و با هر شکست و زمین خوردن متوقف و ناامید نشوند؛ - ایسنا/قزوین یک کارآفرین گفت: موفقیت در هر کاری نیاز به استمرار دارد، کسب وکارهایی موفق هستند که استمرار داشته باشند و با هر شکست و زمین خوردن متوقف و ناامید نشوند؛ ما باید ضعف ها را بپذیریم تا بتوانیم آن ها را در خود از بین ببریم.

میلاد غیاثوند هم بنیان گذار استارت آپ مبتنی بر سئو در گفت وگو با ایسنا تصریح کرد: 6 ماه است که در حوزه استارت آپ کار را شروع کردیم و هنوز برند سازی انجام ندادیم، فعالیت ما مبتنی بر سئو است درواقع به کسب و کارها کمک می کنیم که در فضای مجازی دیده شوند.

وی افزود: پنج نفر هستیم که کارهای پشتیبانی سایت، آموزش، برند سازی و طراحی گرافیکی انجام می دهیم؛ ایده اولیه شکل گیری مجموعه، کمک به کسب وکارهایی است که می خواهند با سرمایه اندک در فضای مجازی شناخته شوند و فروش خوبی داشته باشند.

این کارآفرین اظهار کرد: در گام اول با کسب وکاری در حوزه بذر گیاهان زینتی و گل های آپارتمانی کارمان را شروع کردیم، با ایجاد الگوریتم هایی خاص پنج سرچ اول در صفحه اول گوگل را به این کسب وکار اختصاص دادیم و امیدواریم طی یک ماه آینده کل صفحه اول را به معرفی این برند اختصاص دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکست اولین گام پیروزی است

شکست اولین گام پیروزی است