مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 06:552021-09-20سياسي

انتقاد موسوی لارگانی از شروط سفر اربعین


یک عضو فراکسیون روحانیون مجلس شورای اسلامی گفت: مردم با ⁧‫نرخ نجومی‬⁩ بلیت هواپیما و شرط تزریق دو دز واکسن، عملا از سفر اربعین بازمانده اند وهیچ شخصی هم مسئولیت این اقدام را نمی پذیرد.

- یک عضو فراکسیون روحانیون مجلس شورای اسلامی گفت: مردم با ⁧‫نرخ نجومی‬⁩ بلیت هواپیما و شرط تزریق دو دز واکسن، عملا از سفر اربعین بازمانده اند وهیچ شخصی هم مسئولیت این اقدام را نمی پذیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی نماینده فلاورجان در مطلبی در صفحه توییتر خود نوشت: رفتارهای دوگانه و غیرمنطقی ستاد کرونا در بحث زیارت ⁧‫اربعین‬⁩ و سفر به ترکیه برای ملت امام حسینی قابل پذیرش نیست.

مردم عاشق اباعبدالله به خصوص جوانان با ⁧‫نرخ نجومی‬⁩ بلیت هواپیما و شرط تزریق دو دز واکسن، عملا از این سفر بازمانده اند و هیچ شخصی هم مسئولیت این اقدام را نمی پذیرد.

شنبه 27 شهریور علی رضا رشیدیان رییس سازمان حج و زیارت اعلام کرد: باید زائران متقاضی سفر اربعین هر دو دز واکسن را زده باشند لذا کسانی که دو دز واکسن را زده باشند با تایید وزارت بهداشت و درمان، اجازه ثبت نام قطعی داده شد.

همچنین محمد حسن ذیبخش سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری نیز درباره آخرین جلسه برگزار شده بین سازمان هواپیمایی کشوری، شرکت های هواپیمایی داخلی و برخی از مسئ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد موسوی لارگانی از شروط سفر اربعین

انتقاد موسوی لارگانی از شروط سفر اربعین