مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 06:502021-09-20سياسي

ایده پلتفرم اشتغال؛ برنامه وزارت کار برای رفع بی کاری


ستون فقرات این پلتفرم، جامعه مخاطب هستند.

اولویت اول، بی کاران و اولویت دوم، صاحبان مشاغل غیر رسمی با درآمد پایین است و باید به نحوی طراحی شود که هر نهادی به تعدادی از این کدهای ملی که یا بی کار هستند یا کارشایسته ندارند، - خدماتی در راستای ایجاد اشتغال ارائه دهد.

از روزی که وزیر جدید پا به ساختمان قدیمی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خیابان آزادی گذاشته و حتی از روزها پیش تر و حتی در صحن مجلس، بارها از پلتفرمی ملی برای رفع بی کاری سخن گفته، هرچند که هنوز دقیقا مشخص نیست این پلتفرم چیست و چه راهکاری در دل خود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازشرق؛ حجت الله عبدالملکی به تازگی هم بار دیگر به این موضوع پرداخت و شفاف اعلام کرد که پلتفرم ملی اشتغال ایجاد می شود.

او این موضوع را در دومین نشست ستاد اشتغال قرارگاه رفاه مردم گفت و توضیح داد: هدف از نشست های ستاد، ایجاد پلتفرم ملی اشتغال با هدف تبادل اطلاعات و جمع بندی عملکرد دستگاه های مختلف است.

عبدالملکی که به دلیل سفر به تاجیکستان پیام صوتی برای اعضای این نشست ارسال کرده بود، با اعلام اینکه منظور از پلتفرم، ایجاد یک الگو و نظام ایجاد اشتغال است، اظهار کرد: در این پلتفرم مشخص می شود بانک ها، اصناف، تعاونی ها، بخش خصوصی، متولیان بازار و دیپلماسی اقتصاد خارجی چگونه باید در زمینه اشتغال آفرینی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایده پلتفرم اشتغال؛ برنامه وزارت کار برای رفع بی کاری

ایده پلتفرم اشتغال؛ برنامه وزارت کار برای رفع بی کاری