مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 06:452021-09-20اجتماعي

دوره های آموزشی توسعه دانش و مهارت های مدرسان بازآفرینی شهری پایدار


دوره های آموزشی توسعه دانش و مهارت های مدرسان بازآفرینی شهری پایدار با همکاری پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاددانشگاهی و شرکت بازآفرینی شهری ایران برگزار می شود.

- با همکاری پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاددانشگاهی برگزار می شود؛ دوره های آموزشی توسعه دانش و مهارت های مدرسان بازآفرینی شهری پایدار دوره های آموزشی توسعه دانش و مهارت های مدرسان بازآفرینی شهری پایدار با همکاری پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاددانشگاهی و شرکت بازآفرینی شهری ایران برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر حمید رمضانی، عضو هیأت علمی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاد دانشگاهی و مدیر طرح توسعه دانش و مهارت های مدرسان بازآفرینی شهری پایدار در رابطه با برگزاری این دوره های آموزشی گفت: رویکرد آموزش مدرسان (TOT; Training of Trainers)، به منظور آموزش مدرسان جدید (و کم تجربه تر) به وسیله مدرسان با تجربه در یک مهارت یا زمینه خاص طراحی می گردد.

در این برنامه ها عمدتا به جای انتقال مفاهیم و ادبیات نظری صرف، بیشتر به انتقال ایده ها و تجربیات پرداخته می شود.

برنامه های آموزشی TOT می تواند مدرسانی با مهارت تعلیم دهند که آن ها نیز به دیگران این دانسته ها را به بهترین شکل آموزش دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوره های آموزشی توسعه دانش و مهارت های مدرسان بازآفرینی شهری پایدار

دوره های آموزشی توسعه دانش و مهارت های مدرسان بازآفرینی شهری پایدار