مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 06:302021-09-20اقتصادي

برای خرید و فروش وسایل نقلیه به مراجعه به دفاتر اسناد رسمی نیاز نیست


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان اعلام کرد: نیاز نیست شهروندان برای خرید و فروش وسایل نقلیه به دفاتر اسناد رسمی مراجعه کنند.

- ایسنا/همدان رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان اعلام کرد: نیاز نیست شهروندان برای خرید و فروش وسایل نقلیه به دفاتر اسناد رسمی مراجعه کنند.

سرهنگ فرخ جمالی در گفت وگو با ایسنا، بیان کرد: برابر آخرین نامه دادستانی کل کشور سند رسمی که با شماره گذاری راهنمایی رانندگی صادر می شود به عنوان سند اصلی محسوب می شود.

وی با اشاره به اینکه این موضوع به تأیید کمیسیون اصل 90 و دادستانی رسیده است، تصریح کرد: به دفتریاران و دفترداران ابلاغ شده است که این سند، سند رسمی است.

جمالی با بیان اینکه این اتفاق در راستای کاهش تردد بی مورد و پیشگری از هزینه های اضافی است، ادامه داد: در راهنمایی رانندگی ارکان خودرو و تمامی اسناد و مدارک آن بررسی می شود و کاری دقیق و کارشناسی شده انجام و در انتها سند صادر می شود.

رییس پلیس راهور شهرستان همدان در پایان اظهار کرد: همشهریان می توانند با خیال آسوده به تمام مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک راهنمایی و رانندگی استان مراجعه و نسبت به نقل و انتقال و دریافت سند مالکیت خودرو اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای خرید و فروش وسایل نقلیه به مراجعه به دفاتر اسناد رسمی نیاز نیست

برای خرید و فروش وسایل نقلیه به مراجعه به دفاتر اسناد رسمی نیاز نیست