مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 06:002021-09-20اقتصادي

تصویب لایحه دریافت وام 100 میلیاردی شهرداری قزوین از بانک شهر


لایحه شهرداری قزوین با عنوان دریافت وام 100 میلیارد تومانی شهرداری از بانک شهر به منظور انجام عملیات عمرانی و تکمیل پروژه های نیمه تمام شهری با پنج رأی موافق به تصویب شورای شهر قزوین رسید.

- ایسنا/قزوین لایحه شهرداری قزوین با عنوان دریافت وام 100 میلیارد تومانی شهرداری از بانک شهر به منظور انجام عملیات عمرانی و تکمیل پروژه های نیمه تمام شهری با پنج رأی موافق به تصویب شورای شهر قزوین رسید.

سید تقی مجابی معاون مالی، اداری شهردار قزوین در بیستمین جلسه شورای شهر قزوین که شب گذشته 28 شهریور به صورت علنی در صحن شورای اسلامی قزوین برگزار شد، تصریح کرد: با توجه به شرایط کنونی حاکم بر جامعه، اقتصاد عمومی کشور و عدم وجود نقدینگی به منظور پیشبرد اهداف عمرانی شهرداری قزوین درخواست دریافت تسهیلات 100 میلیارد تومانی از بانک شهر را داریم.

وی افزود: شهرداری در نظر دارد طی 2 ماه آینده پروژه هایی که در مرحله پایان کار هستند را به بهره برداری برساند، این پروژه ها شامل نسیم شمال، یادگار امام، امیرکبیر، پارک بانوان است، نسیم شمال فاز یک به بهره برداری رسیده است و فاز دوم را اگر طی 2 ماه آینده تکمیل نکنیم کارفرمای طرح برای پروژه دیگری از استان خارج و پروژه متوقف می شود؛ در حال حاضر برای تکمیل این پروژه به 15 میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب لایحه دریافت وام 100 میلیاردی شهرداری قزوین از بانک شهر

تصویب لایحه دریافت وام 100 میلیاردی شهرداری قزوین از بانک شهر