مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 06:002021-09-20پزشكي

پایان واکسیناسیون اردستان تا یک هفته دیگر


مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان با اشاره به روند واکسیناسیون کرونا در این شهرستان، گفت: در صورت استقبال مردم از واکسیناسیون تا یک هفته آینده کار واکسیناسیون مردم به اتمام می رسد.

- ایسنا/اصفهان مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان با اشاره به روند واکسیناسیون کرونا در این شهرستان، گفت: در صورت استقبال مردم از واکسیناسیون تا یک هفته آینده کار واکسیناسیون مردم به اتمام می رسد.

حسن ذبیحی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با تلاش همکاران ما در شبکه بهداشت و درمان هم اکنون وضعیت واکسیناسیون در شهر اردستان به صورت دو شیفت صبح و عصر و در دیگر شهرهای شهرستان با افزایش ساعت کاری، عملیات تزریق واکسن به چند برابر افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه تلاش می شود طی هفته آینده نیز واکسیناسیون تمام گروه های سنی با شدت بیشتری انجام شود افزود: در حال حاضر با مشکل استقبال نکردن مردم از واکسن مواجه هستیم.

این اطمینان وجود دارد که با توجه به زیرساخت های موجود اگر مردم برای دریافت واکسن مراجعه کنند تا یک هفته آینده عملیات واکسیناسیون در شهرستان اردستان به اتمام برسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان تصریح کرد: متأسفانه انتشار اخبار غلط و نادرست در فضای مجازی درباره واکسن های کرونا منجر به ایجاد اضطراب و کاهش تمایل عمومی جامعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان واکسیناسیون اردستان تا یک هفته دیگر

پایان واکسیناسیون اردستان تا یک هفته دیگر