مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 05:552021-09-20سياسي

توضیح مدیرکل میراث فرهنگی البرز درباره مرمت خانه آیت الله طالقانی


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز گفت: خانواده آیت الله طالقانی خواستار این هستند که اگر قرار است خانه پدریشان از سوی میراث فرهنگی مرمت شود، - ایسنا/البرز مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز گفت: خانواده آیت الله طالقانی خواستار این هستند که اگر قرار است خانه پدریشان از سوی میراث فرهنگی مرمت شود، با نظارت مستقیم آنها باشد که خواسته به حقی هم است.

فریدون محمدی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به مصاحبه اخیر خود در خصوص وضعیت خانه آیت الله طالقانی اظهار کرد: در صحبت های قبلی مطرح شد که خانواده آیت الله طالقانی درخواست واریز اعتبار مرمت خانه را به حساب شخصی خود دارند و می خواهند خودشان اقدامات مرمتی لازم را انجام دهند ولی واقعیت این است که اصل ماجرا این طور نبوده است.

وی ادامه داد: در حقیقت خانواده آیت الله طالقانی خواستار این هستند که اگر قرار است خانه پدریشان از سوی میراث فرهنگی مرمت شود، با نظارت مستقیم آنها باشد که خواسته به حقی هم است.

این مسئول اضافه کرد: بنابراین تاکید خانواده آیت الله طالقانی بر نظارت بر هزینه کرد و نحوه مرمت بنا است و به هیچ وجه این موضوع مطرح نیست که آنها بخواهند اعتبار مرمتی را در اختیارشان قرار دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیح مدیرکل میراث فرهنگی البرز درباره مرمت خانه آیت الله طالقانی

توضیح مدیرکل میراث فرهنگی البرز درباره مرمت خانه آیت الله طالقانی