مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 05:502021-09-20اجتماعي

کلاس های حضوری مدارس اصفهان از آبان ماه تشکیل شود


دبیر ستاد پروژه مهر استان اصفهان با بیان اینکه به مدارس و ادارات ناحیه و منطقه اختیار داده شده که به اقتضای شرایط هر مدرسه، برنامه حضور دانش آموزان در مدارس را پیش بینی کنند، - ایسنا/اصفهان دبیر ستاد پروژه مهر استان اصفهان با بیان اینکه به مدارس و ادارات ناحیه و منطقه اختیار داده شده که به اقتضای شرایط هر مدرسه، برنامه حضور دانش آموزان در مدارس را پیش بینی کنند، گفت: در اینکه کلاس های حضوری باید از آبان ماه شروع شود شکی نیست، اما شرایط هر مدرسه متفاوت است.

محمدرضا ناظم زاده در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به شروع سال تحصیلی جدید برای بیش از 900 هزار دانش آموز در استان اصفهان، اظهار کرد: شروع سال تحصیلی جدید از روز شنبه سوم مهرماه است و زنگ شکوفه ها روز اول مهر و یا 31 شهریورماه زده می شود.

وی با بیان اینکه بازگشایی مدارس به معنای حضور همه دانش آموزان در مدارس نیست، گفت: آموزش با شروع مهر آغاز می شود، اما شرایط مدارس در شروع سال تحصیلی جدید متفاوت است.

دبیر ستاد پروژه مهر استان اصفهان، افزود: در مدارس روستایی و عشایری که جمعیت مدرسه کمتر از 50 نفر و جمعیت کلاس های درس زیر 15 نفر است، کلاس ها به صورت حضوری برگزار می شود اما بقیه مدارس کار خود را به صورت مجازی آغاز می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاس های حضوری مدارس اصفهان از آبان ماه تشکیل شود

کلاس های حضوری مدارس اصفهان از آبان ماه تشکیل شود