مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 05:502021-09-20اقتصادي

آزادسازی خودروهای خارجی آسیبی به خودروسازان داخلی نمی زند


نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت:طرح آزادی سازی خودروهای خارجی آسیبی به خودروسازان و تولیدکنندگان خودرو نخواهد زد ضمن اینکه این طرح بازار خودرو کشور را رقابتی می کند.

- ایسنا/همدان نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت:طرح آزادی سازی خودروهای خارجی آسیبی به خودروسازان و تولیدکنندگان خودرو نخواهد زد ضمن اینکه این طرح بازار خودرو کشور را رقابتی می کند.

کیومرث سرمدی واله در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه چند روز پیش نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی خود ایرادات شورای نگهبان در طرح ساماندهی صنعت خودرو را رفع و تصویب و برای تأمین نظر شورای نگهبان با واردات خودروی خارجی موافقت کردند، افزود:خودرو کشور با مشکلاتی چون انحصار در ارائه خودرو ، قیمت نامتعارف خودرو و کیفیت خودرو مواجه بوده که باید برای مرتفع شدن این مشکل به سمتی حرکت کنیم که هم از تولیدکننده خودرو و هم از مصرف کننده خودرو حمایت شود.

وی با مثبت شمردن طرح آزادسازی خودروهای خارجی، اظهار کرد: این طرح اخیر موافقت مجلس با آزادسازی خودروهای خارجی از نقش مؤثری در رقابتی شدن بازار خودرو، متعادل سازی قیمت خودرو و افزایش کیفیت داخلی خودرو برخوردار خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادسازی خودروهای خارجی آسیبی به خودروسازان داخلی نمی زند

آزادسازی خودروهای خارجی آسیبی به خودروسازان داخلی نمی زند