مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 05:452021-09-20سياسي

تعریض جاده شهر صنعتی مطالبه جامعه کارگری ساوه


دبیر اجرایی خانه کارگر شهرستان های ساوه و زرندیه گفت: تعریض جاده شهر صنعتی و همکاری در اخذ مجوز پایان کار زمین الحاقی برای احداث زمین چندمنظوره به مجموعه تشکیلات خانه کارگر ساوه و زرندیه را از مطالبات جامعه کارگری این شهرستان ها عنوان کرد.

- دبیر اجرایی خانه کارگر شهرستان های ساوه و زرندیه گفت: کارگران از قشر مظلوم این شهرستان هستند و دیواری کوتاه تر از آنها در بخش های مختلف نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک داود میرزایی صبح امروز در نشست اعضای هیأت اجرایی این شهرستان با اعضای شورای اسلامی شهر ساوه اظهار کرد: بیشترین قشر جامعه ساوه را کارگری شامل می شود از این رو از مسؤولان این شهرستان می خواهم در بخش های مختلف با اجرای برنامه های کوتاه مدت و بلندمدت، آنان را ویژه در نظر داشته باشند.

وی با اشاره به این که امروزه خانه کارگر ساوه یکی از خانه های برتر کشور در برگزاری دوره های آموزشی کوتاه مدت و رایگان است، افزود: این مهم در رقابت با استان های بزرگ کشور مانند اصفهان، تهران و تبریز برابری می کند.

دبیر اجرایی خانه کارگر شهرستان های ساوه و زرندیه بیان کرد: هر ساله 15 هزار نفر و در سال 98، 18 هزار نفر، در دوره های آموزشی کوتاه و بلندمدت خانه کارگر ساوه شرکت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعریض جاده شهر صنعتی مطالبه جامعه کارگری ساوه

تعریض جاده شهر صنعتی مطالبه جامعه کارگری ساوه