مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 05:102021-09-20اقتصادي

جمع آوری کمک های مردمی در 38 پایگاه و مرکز جشن عاطفه های ملایر


مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ملایر با بیان اینکه امسال جشن عاطفه ها به طور رسمی از 20 شهریور ماه کار خود را آغاز کرده و تا آخر مهر ماه ادامه دارد، - ایسنا/همدان مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ملایر با بیان اینکه امسال جشن عاطفه ها به طور رسمی از 20 شهریور ماه کار خود را آغاز کرده و تا آخر مهر ماه ادامه دارد، گفت: امسال سه چادر و پایگاه جشن عاطفه ها در سطح شهر و 35 مرکز نیکوکاری کمک های مردم نوع دوست را جمع آوری می کنند.

علی خراسانی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه سال گذشته مبلغ 420 میلیون تومان در جشن عاطفه ها جمع آوری شد، افزود: پیش بینی کمک های مردمی برای امسال 600 میلیون تومان است.

وی بیان کرد: جشن عاطفه ها رویدادی است که همه ساله در نیمه دوم شهریورماه و در آستانه بازگشایی مدارس، با هدف کمک به ادامه تحصیل دانش آموزان نیازمند و گسترش فرهنگ انفاق، احسان و دستگیری از نیازمندان در سراسر کشور برای جمع آوری کمک ها و هدایای مردمی و سپس توزیع آنها در بین دانش آموزان نیازمند در کل کشور اجرا می شود.

خراسانی افزود: بر همین اساس کمیته امداد، مسئولیت به انجام رساندن وظیفه جمع آوری و توزیع هرچه سریع تر هدایای مردم نیکوکار را در میان دانش آموزان نیازمند با هدف به اجابت رساندن حس همدلی بی نظیر مردم برعهده دارد، به نحوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری کمک های مردمی در 38 پایگاه و مرکز جشن عاطفه های ملایر

جمع آوری کمک های مردمی در 38 پایگاه و مرکز جشن عاطفه های ملایر