مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 05:052021-09-20فناوري

تعرفه خدمات اینترنت پرسرعت ثابت چند است؟


تعرفه ارائه خدمات اینترنت پرسرعت ثابت ADSL ،VDSL ،FTTH بر اساس تعرفه تعیین شده در مصوبات کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات محاسبه می شود که بنا به نرخ دانلود از 512 کیلوبیت برثانیه با سقف تعرفه 12.

- تعرفه ارائه خدمات اینترنت پرسرعت ثابت ADSL ،VDSL ،FTTH بر اساس تعرفه تعیین شده در مصوبات کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات محاسبه می شود که بنا به نرخ دانلود از 512 کیلوبیت برثانیه با سقف تعرفه 12.

5 هزار تومان تا 50 مگابیت برثانیه با سقف تعرفه 300 هزار تومان را شامل می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خدمت اینترنت پرسرعت ثابت، با فناوری های مختلفی مانند ADSL، VDSL، FTTH، TD-LTE ارائه می شود.

در حال حاضر شرکت مخابرات ایران، شرکت های دارای پروانه ایجاد و بهره برداری از شبکه ارتباطات ثابت (FCP) و دارندگان پروانه خدمات ارتباطی ثابت (Servco) و شرکت های انتقال داده مبتنی بر فناوری بی سیم ثابت (FWA) بر اساس نوع پروانه خدمات اینترنت ثابت با فناوری های مختلف را ارایه می کنند و مشترکان برای خرید اشتراک سرویس اینترنت ثابت باید از طریق این شرکت ها اقدام کنند.

لیست دارندگان پروانه ارایه خدمات اینترنت، در پورتال سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، بخش دارندگان پروانه، قابل مشاهده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعرفه خدمات اینترنت پرسرعت ثابت چند است؟

تعرفه خدمات اینترنت پرسرعت ثابت چند است؟