مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 02:252021-09-19اقتصادي

افتتاح و کلنگ زنی 2 پروژه راهداری در فارس


با حضور معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده های کشور، 2 پروژه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس به ارزش 345 میلیارد ریال افتتاح و کلنگ زنی شد.

- ایسنا/فارس با حضور معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده های کشور، 2 پروژه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس به ارزش 345 میلیارد ریال افتتاح و کلنگ زنی شد.

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور در آیین کلنگ زنی این دو پروژه گفت: احداث و ارتقای راه فرعی به اصلی قادرآباد - سرچهان با هدف افزایش ایمنی و روان سازی ترافیک در این محور انجام شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی راهداری فارس، رضا اکبری افزود: این پروژه به طول پنج کیلومتر و عرض 11 متر و با اعتباری بالغ بر 65 میلیارد ریال اجرا و بهره برداری شده است.

او گفت: بهسازی و تعریض محور سرچهان – قادرآباد با هدف برقراری تردد ایمن و روان در محدوده کُره ای تا قنات ابراهیم انجام می شود.

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور خاطرنشان کرد: طول این پروژه 10 کیلومتر است که قرار است طی مدت 12 ماه با اعتباری بالغ بر 280 میلیارد ریال اجرایی شود.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح و کلنگ زنی 2 پروژه راهداری در فارس

افتتاح و کلنگ زنی 2 پروژه راهداری در فارس