مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 21:302021-09-19بين الملل

سندرز: کشتار غیرنظامیان افغان در حمله پهپادی آمریکا یک تراژدی انسانی است


سناتور ارشد دموکرات آمریکایی اشتباه آمریکا در حمله پهپادی که به کشته شدن 10 غیرنظامی از جمله 7 کودک افغان منجر شده است را یک تراژدی انسانی خواند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، برنی سندرز سناتور ارشد دموکرات آمریکا، حمله پهپادی ارتش آمریکا در افغانستان که منجر به کشته شدن غیرنظامیان شده است را یک تراژدی انسانی خوانده است.

  براساس گزارش شبکه سی بی اس آمریکا، تحقیقی که فرماندهی مرکزی آمریکا انجام داده نشان می دهد که حمله پهپادهای آمریکایی به کابل که مثلا علیه نیروهای داعش خراسان انجام شده در روز 29 آگوست (7 شهریور) یکی از غیرنظامیان افغانستان و 9 نفر از اعضای خانواده وی را کشته است.

براساس گزارش نیوزویک، سندر در مصاحبه با شبکه سی بی اس گفت: امیدوارم آنها(پنتاگون) بفهمند که چه اتفاقی افتاده است و مطمئن شوند که دیگر هرگز از این اتفاقات رخ نخواهد داد.

این یک تراژدی انسانی و غیرقابل قبول است.

  تد کروز سناتور ایالت تگزاس نیز در توییتی در واکنش به اعتراف وزارت دفاع آمریکا به این اقدام غیرانسانی نوشت، فاجعه بایدن در افغانستان در حال بدتر شدن است.

این مساله دو سوال بزرگ را مطرح میکند؟ آیا طالبان به آمریکا اطلاعات غلط دادند که منجر به کشته شدن 10 نفر از جمله هفت کودک شده است؟ و اینکه چرا دولت بایدن به طالبان اعتماد کرده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سندرز: کشتار غیرنظامیان افغان در حمله پهپادی آمریکا یک تراژدی انسانی است

سندرز: کشتار غیرنظامیان افغان در حمله پهپادی آمریکا یک تراژدی انسانی است