مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 19:152021-09-19بين الملل

روایت اسیر فلسطینی درباره فرار از دست صهیونیست ها پس از عملیات جلبوع


اسیر فلسطینی که بامداد امروز به همراه دیگر اسیر فلسطینی عملیات تونل آزادی در جنین بازداشت شدند می گوید که پس از آزادی از جلبوع در شمال فلسطین اشغالی در حین رسیدن به جنین دو بار مورد حمله نظامیان صهیونیست قرار گرفته بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ایهم کممجی اسیر فلسطینی که بامداد امروز یکشنبه به همراه دیگر اسیر فلسطینی عملیات تونل آزادی از جلبوع، توسط نظامیان صهیونیست  از منزلی در اردوگاه جنین مجددا بازداشت شدند، جزییاتی از وضعیت خود پس از عملیات تونل آزادی خبر داد.

منذر ابواحمد وکیل کممجی که با این اسیر فلسطینی در مرکز بازجویی ملاقات کرده است می گوید،کممجی گفته که در حین تعقیب و گریز در سرزمین های فلسطینی 48، یکی از نظامیان اسراییلی بالای سر او ایستاده و وسایلش را مصادره کرد، اما متوجه نشد که او یکی از اسرای عملیات جلبوع است.

او با تایید اینکه کممجی پس از آزادی از زندان جلبوع و در حین رسیدن به جنین دو بار در معرض سوء قصد توسط نظامیان اسراییلی قرار گرفته بود، گفت: این اسیر فلسطینی دو روز پس از آزادی در منطقه مرج بن عامر به دست نظامیان اسراییلی به سمتش تیراندازی شده بود.

ابواحمد می گوید که کممجی و مناضل نفیعات دیگر اسیر فلسطینی در حین بازداشت و پس از آن در جریان بازجویی مورد  ضرب و جرح و شکنجه قرار گرفتند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت اسیر فلسطینی درباره فرار از دست صهیونیست ها پس از عملیات جلبوع

روایت اسیر فلسطینی درباره فرار از دست صهیونیست ها پس از عملیات جلبوع