مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 18:252021-09-19سياسي

مردم سلاح های غیرمجاز را به مراجع قانونی تحویل دهند


 سردار رضایی با بیان اینکه کسی که سلاح غیرمجاز دارد باید احساس ناامنی کند، از مردم خواست سلاح های غیرمجاز را به مراجع قانونی تحویل دهند و اگر از کسانی که سلاح غیر مجاز دارند مطلع هستند به مراکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند و این بدعت را به صفر برسانند .

- ایسنا/خوزستان  سردار رضایی با بیان اینکه کسی که سلاح غیرمجاز دارد باید احساس ناامنی کند، از مردم خواست سلاح های غیرمجاز را به مراجع قانونی تحویل دهند و اگر از کسانی که سلاح غیر مجاز دارند مطلع هستند به مراکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند و این بدعت را به صفر برسانند تا دیگر شاهد اتفاقات ناشی از حمل سلاح غیرمجاز نباشیم.

سردار قاسم رضایی در دیدار با سران قبایل و عشایر شهرستان دشت آزادگان اظهار کرد: خدا را سپاس از اینکه امروز توفیقی شد که در این مکان مقدس که بوی شهدا، رزمندگان و اولیاء الله را می دهد، حضور یابم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی افزود: در آستانه اربعین حسینی و هفته دفاع مقدس سعادتی حاصل شد که با جمعی از همرزمان جنگ تحمیلی هم نفس شوم و ایام مصیبت امام حسین(ع) را تسلیت عرض کنم و از خداوند می خواهم در این مکان ها که در سال های گذشته مالامامل از شور و حالی و اشتیاق وصل بود نعمتش را بر ما باز گرداند و شاهد قدوم زائران باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم سلاح های غیرمجاز را به مراجع قانونی تحویل دهند

مردم سلاح های غیرمجاز را به مراجع قانونی تحویل دهند