مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 15:252021-09-19بين الملل

بنت: جنگ اکتبر اسراییل را متحمل خسارات سنگین کرد و درس تاریخی به ما داد


نخست وزیر رژیم صهیونیستی اظهار کرد: جنگ اکتبر با مصر و اعراب، اسراییل را متحمل شکست های شدیدی کرد و درسی تاریخی در اهمیت آمادگی داد.

- بنت: "جنگ اکتبر" اسراییل را متحمل خسارات سنگین کرد و درس تاریخی به ما داد نخست وزیر رژیم صهیونیستی اظهار کرد: جنگ اکتبر با مصر و اعراب، اسراییل را متحمل شکست های شدیدی کرد و درسی تاریخی در اهمیت آمادگی داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت اماراتی العین، جنگ اکتبر که اسراییلی ها آن را جنگ غفران می خوانند سال 1973 بین مصر و اسراییل و کشورهای عربی رخ داد، جنگ تحول مهمی در تاریخ جدید و طرح نقشه خاورمیانه است به طوری که ارتش مصر ماموریت عبور از خط بارلیو در هفتم همان ماه را محقق کرد.

در روز غفران رژیم صهیونیستی سالروز جنگ را در تقویم عبری گرامی می دارد به طوریکه موسسات دولتی و خصوصی و رسانه ها، بنادر، هواپیمایی، گذرگاه ها تعطیل می شوند و اسراییلی ها در منازلشان در این روز به عنوان مقدس ترین روز در دیانت یهود روزه می گیرند.

نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره بزرگداشت سربازان اسراییلی کشته شده در جنگ اکتبر گفت: 48 سال پیش چیزی در همه ما تغییر کرد.

به طوریکه ثابت کرد جنگ غفران میزان خطر اهمال کاری و غرور را ثابت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنت: جنگ اکتبر اسراییل را متحمل خسارات سنگین کرد و درس تاریخی به ما داد

بنت: جنگ اکتبر اسراییل را متحمل خسارات سنگین کرد و درس تاریخی به ما داد