مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 14:352021-09-19سياسي

درخواست استرداد لایحه تاسیس نهاد مستقل تنظیم گر بخش برق از مجلس توسط دولت


هیات وزیران با توجه به آغاز کار دولت سیزدهم و ضرورت بازنگری در «لایحه تأسیس نهاد مستقل تنظیم گر بخش برق»، با پیشنهاد وزارت نیرو مبنی بر درخواست استرداد لایحه مذکور از مجلس شورای اسلامی موافقت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، جلسه هیات وزیران بعد از ظهر یکشنبه به ریاست آیت الله وزیر صنعت، معدن و تجارت را به عنوان عضو شورای عالی کار تعیین کرد.

اصلاح مصوبه اختصاص اعتبار برای مدیریت خشکسالی و جبران کمبود منابع آب استان خوزستان هیات وزیران به منظور تأمین نظر هیات بررسی و تطبیق مصوبات دولت با قوانین، پیشنهاد معاونت حقوقی رییس جمهور درخصوص اصلاح مصوبه تخصیص اعتبار برای مدیریت خشکسالی و جبران کمبود منابع آب استان خوزستان را اصلاح کرد.

به موجب اصلاح بند (3) مصوبه فوق، سازمان برنامه و بودجه کشور موظف است با رعایت ماده (30) قانون برنامه و بودجه کشور، نسبت به تخصیص صد درصدی طرح های مربوط به بخش آب استان خوزستان اقدام نماید.

دولت به منظور رفع ابهام ها و تأمین نظر شورای نگهبان درخصوص اساسنامه صندوق کارآفرینی امید، با اصلاح این اساسنامه موافقت کرد.

بر این اساس، تجهیز منابع مالی (به غیر از سپرده­های مردمی) جهت فعالیت های اعتباری، اعطای انواع تسهیلات مالی از طریق بانک های عامل، مؤسسات اعتباری و صندوق های قرض الحسنه مجاز و ارایه خدمات ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست استرداد لایحه تاسیس نهاد مستقل تنظیم گر بخش برق از مجلس توسط دولت

درخواست استرداد لایحه تاسیس نهاد مستقل تنظیم گر بخش برق از مجلس توسط دولت