مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 12:252021-09-19حوادث

اورژانس اصفهان امکان تزریق واکسن در منزل را ندارد


مدیر مرکز حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان با اشاره به تماس شهروندان با اورژانس 115 و درخواست برای واکسیناسیون بیماران در منزل، اعلام کرد: - ایسنا/اصفهان مدیر مرکز حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان با اشاره به تماس شهروندان با اورژانس 115 و درخواست برای واکسیناسیون بیماران در منزل، اعلام کرد: در حال حاضر امکان تزریق واکسن توسط اورژانس 115 در منازل را نداریم و در صورت فراهم شدن امکان این کار اطلاع رسانی خواهیم کرد.

غفور راستین در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: امروز (یکشنبه_28 شهریورماه) خبری به نقل از سخنگوی اورژانس کشور اعلام شد که اگر کسی بیماری در منزل دارد که به دلیل مشکل حرکتی نمی تواند به مراکز واکسیناسیون مراجعه کند، می تواند با شماره 115 تماس بگیرد و از خدمات تزریق واکسن در منزل استفاده کند.

وی یادآور شد: چندی پیش رییس وقت سازمان اورژانس کشور با ورود به طرح واکسیناسیون کشوری، دستورالعملی را به مراکز اورژانس سراسر کشور اعلام کرد که با راه اندازی ایستگاه های سیار و مراکزی که بتواند به معاونت بهداشتی دانشگاه های علوم پزشکی برای واکسیناسیون سراسری کمک کند اقدام کنند.

مدیر مرکز حوادث و فوریت های پزشکی اصفهان افزود: مرکز اورژانس اصفهان همان زمان به سازمان اورژانس کشور اعلام کرد به دلیل کمبود نیروی انسانی و تعطیلی پای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اورژانس اصفهان امکان تزریق واکسن در منزل را ندارد

اورژانس اصفهان امکان تزریق واکسن در منزل را ندارد