مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 10:502021-09-19سياسي

واکسیناسیون دانش آموزان همدانی به زودی آغاز می شود


معاون سیاسی، امنیتی استاندار همدان گفت: واکسیناسیون برای دانش آموزان 12 تا 18 سال پیش بینی شده است و به زودی واکسیناسیون دانش آموزان صورت می گیرد.

- ایسنا/همدان معاون سیاسی، امنیتی استاندار همدان گفت: واکسیناسیون برای دانش آموزان 12 تا 18 سال پیش بینی شده است و به زودی واکسیناسیون دانش آموزان صورت می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان همدان، مصطفی آزادبخت یکشنبه 28 شهریورماه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان همدان با بیان اینکه آماده بازگشایی مدارس با رعایت شیوه نامه های بهداشتی هستیم، افزود: با همکاری همه مجموعه ها و رعایت بخشنامه های قانونی، سال تحصیلی را آغاز خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه واکسیناسیون برای دانش آموزان 12 تا 18 سال پیش بینی شده است و به زودی واکسیناسیون دانش آموزان صورت می گیرد، اظهار کرد: رسانه ها برنامه شیوه نامه بهداشتی مدارس و نحوه رعایت پروتکل ها را برای آگاهی خانواده ها اطلاع رسانی کنند.

آزادبخت اضافه کرد: آموزش و سلامتی دانش آموزان هر دو در کنار هم مهم هستند و باید همه در این زمینه کمک رسانی کنند، همچنین آموزش ها هم به صورت حضوری و هم مجازی برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون دانش آموزان همدانی به زودی آغاز می شود

واکسیناسیون دانش آموزان همدانی به زودی آغاز می شود