مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 10:102021-09-19اقتصادي

کاهش شدید تولید فولاد خوزستان به واسطه محدودیت های برق


کاهش شدید تولید که به واسطه محدودیت های انرژی رخ داد، باعث شد عددی معادل 10 هزار میلیارد تومان از محل فروش محصولات تولیدی شرکت فولاد خوزستان از دست برود.

- ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان گفت: کاهش شدید تولید که به واسطه محدودیت های انرژی رخ داد، باعث شد عددی معادل 10 هزار میلیارد تومان از محل فروش محصولات تولیدی شرکت فولاد خوزستان از دست برود.

امین ابراهیمی در مراسم کلنگ زنی سه طرح بزرگ توسعه ای شرکت فولاد خوزستان که امروز، 28 شهریورماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: در چالش تامین برقی که برای کشور به وجود آمد، از نظر تناژ تولید بسیار زیادی را از دست دادیم.

سال گذشته تا تاریخ 26 شهریورماه، یک میلیون و 900 هزار تن برنامه تولید داشتیم اما امسال از برنامه تولید یک میلیون و 800 هزار تنی، حدود یک میلیون و 378 هزار تن را اجرایی کرده ایم که حدود 74 درصد از برنامه تولید است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: شرکت های فولاد شادگان نیز امسال حدود 375 هزار تن تولید داشته اند که عمده محصولات تولیدی توسط این شرکت در فولاد خوزستان مصرف شده است.

مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان گفت: عمده محدودیت هایی که از اردیبهشت ماه در بحث برق برای شرکت فولاد خوزستان به وجود آمد، باعث شد تا 509 هزار تن از تولید شرکت فولاد خوزستان به واسطه محدودیت های برقی از دست ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش شدید تولید فولاد خوزستان به واسطه محدودیت های برق

کاهش شدید تولید فولاد خوزستان به واسطه محدودیت های برق