مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 09:502021-09-19اقتصادي

166 کارگاه مهارت آموزی برای پروژه های نفت و گاز کرمانشاه برگزار می شود


مدیرکل فنی و حرفه ای استان کرمانشاه گفت: طی دو سال 166 کارگاه برای آموزش نیروهای متخصص مورد نیاز پروژه های نفت و گاز استان برگزار می شود.

  - ایسنا/کرمانشاه مدیرکل فنی و حرفه ای استان کرمانشاه گفت: طی دو سال 166 کارگاه برای آموزش نیروهای متخصص مورد نیاز پروژه های نفت و گاز استان برگزار می شود.

  یاور محمدی امروز( 28 شهریور) در اولین جلسه شورای راهبردی پیگیری پروژه های نفت، گاز و پتروشیمی استان، با اشاره به پیوست مهارت آموزی سند توسعه طرح های نفت، گاز و پتروشیمی در استان، اظهارکرد: در این پیوست مهارت آموزی 2500 نیروی مورد نیاز برای این پروژه ها در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه طبق این تفاهم نامه وزارت نفت 47 میلیارد تومان برای آموزش نیروهای مورد نیاز کمک می کند، افزود: در کنار پیگیری اعتبارات، ظرفیت سنجی هایی را در مورد فضاهای مورد نیاز، امکانات و تجهیزات آغاز کرده ایم.

مدیرکل فنی و حرفه ای استان تصریح کرد: طبق بررسی های انجام شده، طی مدت دو سال باید 166 کارگاه را برای تربیت نیروی متخصص جهت اشتغال در این پروژه ها برگزار کنیم که برگزاری 86 کارگاه آن در سال اول خواهد بود.

وی ادامه داد: در حال حاضر بخشی از فضاها، امکانات و تجهیزات مورد نیاز را برای برگزاری این کارگاه ها داریم، بخشی از آن را باید تامین کنیم و برای بخشی نیز می توانیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

166 کارگاه مهارت آموزی برای پروژه های نفت و گاز کرمانشاه برگزار می شود

166 کارگاه مهارت آموزی برای پروژه های نفت و گاز کرمانشاه برگزار می شود