مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 09:452021-09-19سياسي

اسلام تفاوتی بین زن و مرد قائل نیست


نقش زنان در احیای ارزش های والا و فرهنگ دینی در جامعه هیچ تفاوتی با مردان نداشته و مشابه مردان است و اسلام در کرامت انسانی و احیای ارزش های دینی در جامعه میان زن و مرد تفاوتی قائل نیست.

- ایسنا/قم یک کارشناس معارفی گفت: نقش زنان در احیای ارزش های والا و فرهنگ دینی در جامعه هیچ تفاوتی با مردان نداشته و مشابه مردان است و اسلام در کرامت انسانی و احیای ارزش های دینی در جامعه میان زن و مرد تفاوتی قائل نیست.

ربانی در محفل معارفی که در رواق حضرت خدیجه (س) جرم حضرت معصومه(س) برگزار شد، بابیان اینکه در جریان عاشورا زنان به صورت عملی نشان دادند که در اسلام یک زن می تواند با حفظ ارزش های اسلامی در عرصه های مختلف اجتماعی حضور فیزیکی داشته و بزرگ ترین حماسه را خلق کند، عنوان کرد: جریان عاشورا نمایانگر ضعف و ناتوانی زنان نسبت به مردان نیست بلکه در جریان این حماسه قدرت و جایگاه بلند زن در یاری امام معصوم به تصویر کشیده شده است.

کارشناس معارفی حرم حضرت معصومه(س) افزود: ازنظر اسلام زن منشأ سکینه و آرامش است و با حضور خود در نقش های مختلف (مادری، همسری، فرزندی و خواهری) در بستر خانواده و جامعه می تواند موجب ایجاد آرامش و از میان رفتن نگرانی ها شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسلام تفاوتی بین زن و مرد قائل نیست

اسلام تفاوتی بین زن و مرد قائل نیست