مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 09:402021-09-19سياسي

سیر مهاجرت نخبگان خوزستان باید معکوس شود


متاسفانه سال ها است خوزستان، استانی مهاجرفرست شده است و باید سیر مهاجرت مردم به ویژه نخبگان، با برنامه ریزی دقیق معکوس شود و این امر مستلزم استفاده از منابع استان جهت رفع محرومیت های خوزستان، - ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان گفت: متاسفانه سال ها است خوزستان، استانی مهاجرفرست شده است و باید سیر مهاجرت مردم به ویژه نخبگان، با برنامه ریزی دقیق معکوس شود و این امر مستلزم استفاده از منابع استان جهت رفع محرومیت های خوزستان، ارتقای کیفیت و شرایط زندگی در استان و ایجاد جذبه برای ماندگاری مردم و حتی جذب مهاجر به خوزستان است.

صادق خلیلیان در دیدار با اعضای بنیاد ایران ما که امروز (28 شهریورماه) برگزار شد، اظهار کرد: استان خوزستان در ابعاد مختلف از جمله مرزهای آبی و خاکی، منابع نفت و گاز، صنایع مختلف و کشاورزی گسترده، ظرفیت های مهم و ویژه ای دارد و طبیعتا باید جایگاه استان خوزستان متناسب با این توانمندی ها باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: امیدواریم بتوانیم خوزستان را به جایگاه واقعی و شایسته آن رسانده و شاهد خوزستانی پیشرو، آباد و مدرن باشیم و آن را در بهترین شرایط به نسل های آینده تحویل دهیم.

استاندار خوزستان بیان کرد: متاسفانه سال ها است خوزستان، استانی مهاجرفرست شده است و باید سیر مهاجرت مردم به ویژه نخبگان، با برنامه ریزی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیر مهاجرت نخبگان خوزستان باید معکوس شود

سیر مهاجرت نخبگان خوزستان باید معکوس شود