مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 09:402021-09-19سياسي

هویت بخشی به زنان هدف راه اندازی «نهضت پیشرفت بانوان»


مدیرکل امور فرهنگی و تبلیغی بانوان سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه نهضت پیشرفت بانوان دنبال هویت بخشی به زنان و جدی گرفتن نقش آنها در مسائل مختلف است گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، ظهر امروز نخستین نشست ستاد نهضت پیشرفت بانوان استان همدان در این مراسم اظهار کرد: سازمان تبلیغات اسلامی یکی از پنج دستگاه فرهنگی کشور و یکی سازمان های مهم حاکمیتی است که در شورای متعددی عضویت دارد و تصمیم گیری می کند.

عاطفه سعیدی نژاد با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی بعد از آموزش و پرورش از لحاظ نیروی انسانی و توزیع نیروها مهمترین سازمان است گفت: این ظرفیت عظیم به مرور به ویژه در فضای رسانه ای توسعه یافته اما از حضور جدی بانوان بی بهره بوده است.

وی خاطرنشان کرد: دو سال پیش با توجه به تاکید مقام معظم رهبری، امور بانوان در تبلیغات اسلامی مورد توجه قرار گرفت و یک سال و نیم است که اداره کل امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی تاسیس شده است.

مدیرکل امور فرهنگی و تبلیغی بانوان سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه آنچه امروز حائز اهمیت بوده پیشرفت اسلامی ایران در تعریف مقاصد یک ملت است افزود: امروز در سازمان تبلیغات اسلامی در امور بانوان صاحب یک طرح برای جایگاه بانوان هستیم تا شکل دهی پیشرفت ایرانی - اسلامی را بازسازی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هویت بخشی به زنان هدف راه اندازی «نهضت پیشرفت بانوان»

هویت بخشی به زنان هدف راه اندازی «نهضت پیشرفت بانوان»