مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 09:202021-09-19پزشكي

استقبال خوب کرمانی ها از واکسن کرونا/ 70 درصد سالمندان واکسینه شدند


استاد دانشگاه علوم پزشکی کرمان استقبال کرمانی ها از واکسن را بسیار خوب دانست و گفت: کف درصد واکسیناسیون قابل قبول در دنیا 70 درصد است که رده بالای 60 سال در کرمان به این عدد رسیده است.

- اظهار کرد: وضعیت اختصاص واکسن به مراکز واکسیناسیون استان کرمان رو به بهبودی است.

وی با اشاره به اینکه طی یک مدت در استان کرمان با کمبود واکسن مواجه بودیم، افزود: در حال حاضر مشکل کمبود واکسن در سراسر استان نداریم.

نخعی بیان کرد: امروز بخش نامه ای از وزارت کشور ابلاغ شد که بر اساس آن باید با توجه به افزایش حجم ورودی واکسن، تعداد مراکز واکسیناسیون افزایش یابد تا ازدحام شکل نگیرد.

استاد پزشکی اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی کرمان استقبال مردم کرمان به ویژه در رده سنی بالای 60 سال از واکسن را بسیار خوب دانست و گفت: کف درصد واکسیناسیون قابل قبول در دنیا 70 درصد است که در استان کرمان در رده بالای 60 سال به این عدد رسیده ایم.

مشاور ارشد رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: گروه های هدف همچنان در حال مراجعه به مراکز واکسیناسیون هستند و خوشبختانه در کنار آن، عرضه واکسن به حد مطلوبی رسیده است، استقبال مردم هم به نسبت خوب است.

نخعی بیان کرد: با توجه به اینکه اکنون واکسیناسیون به سنین پایین تر رسیده است امیدواریم این رده های سنی هم مانند افراد بالای 60 سال استقبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال خوب کرمانی ها از واکسن کرونا/ 70 درصد سالمندان واکسینه شدند

استقبال خوب کرمانی ها از واکسن کرونا/ 70 درصد سالمندان واکسینه شدند