مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 09:052021-09-19سياسي

آب رسانی به 8 روستای حمیدیه/ به 43 روستای خسارت وارد شد


امام جمعه شهرستان حمیدیه با اشاره به آب رسانی به هشت روستای این شهرستان گفت: معضل تنش آبی در خوزستان باعث شده تا 43 روستای مسیر کرخه خسارت های جدی در همه ابعاد ببینند.

- به مسئله تنش آبی در استان خوزستان اشاره و اظهار کرد: دامداران و کشاورزان شهرستان حمیدیه اعتقاد به خسارات بیشتری بر اثر کم آبی دارند که این امر توسط جهاد کشاورزی در حال پیگیری است.

وی با بیان اینکه به 8 روستا با 17 تانکر و 485 سرویس آبفا و ارتش و سپاه آب رسانی شد، افزود: همچنین از ستاد اجرایی فرمان امام و مجموعه وزارت دفاع در مجموع 17 تانکر برای آب رسانی به روستاهای شهرستان حمیدیه اختصاص داده شد.

امام جمعه شهرستان حمیدیه از ارسال مخازن آب 500 - 1000 لیتری به وسیله مؤسسات خیریه به روستاییان اشاره کرد و گفت: بحث تنش آبی در استان خوزستان از 20 فروردین ماه تا سوم مردادماه امسال رخ داد که در مردادماه این معضل به اوج خود رسید.

لفته پور بیان کرد: بسته شدن رودخانه کرخه بر 43 روستا باعث خسارات جدی مادی - معنوی بر کشاورزان، دامداران، صیادان و پرورش دهندگان ماهی، مرغداران و دام های سبک و سنگین شده است که دشمنان از این بی تدبیری مسئولان سوءاستفاده و تحرکاتی را ایجاد کردند که در نتیجه آسیب هایی در برخی شهرستان های خوزستان وارد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب رسانی به 8 روستای حمیدیه/ به 43 روستای خسارت وارد شد

آب رسانی به 8 روستای حمیدیه/ به 43 روستای خسارت وارد شد