مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 09:002021-09-19سياسي

حضور مسئولان راهیان نور در آذربایجان غربی


مسئول سازمان اردویی،راهیان نور و گردشگری سپاه و بسیج و مسئول راویان یادمان های دفاع مقدس سپاه و بسیج با حضور در استان آذربایجان غربی از یادمانهای دفاع مقدس این استان بازدید کردند.

- مسئول سازمان اردویی،راهیان نور و گردشگری سپاه و بسیج و مسئول راویان یادمان های دفاع مقدس سپاه و بسیج با حضور در استان آذربایجان غربی از یادمانهای دفاع مقدس این استان بازدید کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار عباس مطهری مسئول سازمان اردویی،راهیان نور و گردشگری سپاه و بسیج به همراه سردار ابوالفضل مسجدی از فرماندهان دوران دفاع مقدس و مسئول راویان یادمان های دفاع مقدس سپاه و بسیج، معاون اجرایی سازمان بسیج مستضعفین از اردوگاه های راهیان نور و یادمان های دفاع مقدس استان آذربایجان غربی بازدید کردند.

همچنین در این بازدید معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذربایجان غربی و همچنین مسئولان اردویی سپاه شهدای این استان همراهی می کردند.

استان آذربایجان غربی از جمله استان های میزبان اردوهای راهیان نور است و همه ساله شاهد اعزام کاروان های راهیان نور از سراسر کشور به این استان هستیم که با وجود شیوع ویروس کرونا، زمان اجرای این اردوها تغییر یافت.

عزت الله ابراهیمی، مسئول سازمان اردویی سپاه شهدای آذربایجان غربی با اشاره به میزبانی از کاروان های راهیان نور در ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور مسئولان راهیان نور در آذربایجان غربی

حضور مسئولان راهیان نور در آذربایجان غربی