مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 09:002021-09-19اقتصادي

اورژانس شهرک صنعتی اشراق به زودی افتتاح می شود/ ادامه واکسیناسیون کارگران


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان زنجان به بهره برداری از مراکز اورژانس شهرک صنعتی اشراق طی 20 روز آینده خبر داد و گفت: این مرکز با هزینه 700 میلیون تومانی آماده افتتاح برای منطقه است.

- محسن عباسی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان با بیان اینکه در گذشته شهرک صنعتی اشراق اورژانس نداشته است، اظهار کرد: به دلیل حوادثی که سال گذشته در این شهرک روی داد، مدیریت مجموعه پیگیر راه اندازی اورژانس در این شهرک شد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان زنجان با بیان اینکه هزینه ای بالغ بر 700 میلیون تومان برای استقرار مرکز اورژانس در شهرک صنعتی اشراق انجام شده که تا 20 روز آینده به بهره برداری خواهد رسید، تصریح کرد: این اورژانس فقط مختص شهرک نیست و همه ساکنان منطقه می توانند از امکان فراهم شده استفاده کند.

وی با ابراز امیدواری بر اینکه هیچ حادثه ای روی ندهد، افزود: ولی حوادث روی داده نشان داده که وقوع برخی از حوادث خارج از اراده انسان است، به همین دلیل باید برای این موارد چاره اندیشی کرد تا در کمتر ین زمان ممکن به حادثه دیدگان امدادرسانی شود.

عباسی از وقوع چندین حادثه طی سال گذشته در شهرک صنعتی اشراق اشاره و تصریح کرد: متاسفانه در این حوادث دو خانم شاغل در یک واحد تولیدی جان خود را از دست دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اورژانس شهرک صنعتی اشراق به زودی افتتاح می شود/ ادامه واکسیناسیون کارگران

اورژانس شهرک صنعتی اشراق به زودی افتتاح می شود/ ادامه واکسیناسیون کارگران