مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 08:502021-09-19سياسي

کتیبه یادبود جلوخان آرامگاه فردوسی رونمایی شد


معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد گفت: به مناسبت گرامیداشت استاد شهریار و روز شعر و ادب فارسی از کتیبه یادبود جلوخان آرامگاه فردوسی رونمایی شد.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد گفت: به مناسبت گرامیداشت استاد شهریار و روز شعر و ادب فارسی از کتیبه یادبود جلوخان آرامگاه فردوسی رونمایی شد.

سیدمجتبی منتظری در مراسم رونمایی از کتیبه یادبود جلوخان آرامگاه فردوسی، ضمن تبریک سالروز بزرگداشت روز شعر و ادب فارسی اظهار کرد: امروز طی مراسمی موضوع رونمایی از تندیس توس را شاهد بودیم.

این سنگ نوشته به یادداشتی از سوی مقام معظم رهبری که در 1375 از منطقه توس بازدید داشتند، مزین شده که در حال حاضر توسط هنرمندان حکاکی و رونمایی شده است.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، وی ادامه داد: تمام اتفاقاتی که در منطقه ویژه توس و آرامگاه حکیم سخن افتاده و آنچه در آینده رخ خواهد داد، به نظر می رسد نشات گرفته از سوی توصیه های مقام معظم رهبری در 19 تیر ماه 1375 است.

معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد عنوان کرد: این سنگ نوشته سرلوحه خدماتی است که در این منطقه انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتیبه یادبود جلوخان آرامگاه فردوسی رونمایی شد

کتیبه یادبود جلوخان آرامگاه فردوسی رونمایی شد