مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 08:502021-09-19سياسي

مسئولان بستر لازم برای مطالبه گری مردم را فراهم کنند


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: مسئولان باید خودشان را با قانون تطبیق دهند تا مردم آزادی بیان داشته و جرات بیان حرف ها و مطالبات را داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سیدعلیرضا عبادی پیش از ظهر امروز در ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی اظهار داشت: بنده، مقام قضایی، پلیس، مقام سیاسی و مقام قانونی همه باید تابع قانون باشیم.

وی با بیان اینکه وظیفه ما اجرای قانون و در نظر گرفتن منافع مردم، حق و عدالت است، بیان کرد: مسئولان باید خودشان را با قانون تطبیق دهند تا مردم آزادی بیان داشته و جرات بیان حرف هایشان را داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اذعان داشت: اینکه عده ای بخواهند برای کارهایمان دیکته کنند باید بدانند، وظیفه ما امر به قانون و نهی از قانون شکنی است و در این زمینه از مسئولان باید مطالبه گری کنیم.

حجت الاسلام عبادی بیان داشت: در جریان امر به معروف و نهی از منکرباید افرادی متخصص با کارشناسی درست و آشنایی با موارد وارد شوند و طبق آموزش عمل کنند.

وی با تاکید بر تبلیغات درست در شرایط آینده، افزود: مردم عزیز ما باید حضور ذهن داشته باشند که امروز بعد از این همه درد و رنج، بی عدالتی، مفاسد اقتصادی، مسائل فرهنگی و تضییع ارزش های دینی شرایط مساعد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان بستر لازم برای مطالبه گری مردم را فراهم کنند

مسئولان بستر لازم برای مطالبه گری مردم را فراهم کنند