مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 08:402021-09-19پزشكي

آغاز نوبت دهی واکسیناسیون دانش آموزان زنجانی


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: دانش آموزان متولد اول مهرماه سال 82 و 83 در استان زنجان می توانند با مراجعه به سامانه سلامت نسبت به ثبت نام و دریافت نوبت واکسن کرونا اقدام کنند.

- ایسنا/زنجان رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: دانش آموزان متولد اول مهرماه سال 82 و 83 در استان زنجان می توانند با مراجعه به سامانه سلامت نسبت به ثبت نام و دریافت نوبت واکسن کرونا اقدام کنند.

پرویز قزلباش ظهر امروز (28 شهریورماه) در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا که در سالن پیامبر اعظم استانداری زنجان برگزار شد، از آغاز روند نزولی بیماری کرونا در استان زنجان خبر داد و اظهار کرد: روند کاهشی در بخش بستری نسبت به سرپایی آهسته تر بوده ولی امید است در هفته آتی سرعت بیشتری به خود گیرد.

وی با بیان اینکه در موج پنجم بیماری کرونا 2500 زنجانی به صورت بستری موقت درمان شده اند، افزود: از این تعداد، 900 بیمار به صورت بستری موقت در شهرستان خرم دره درمان شده اند.

این مسئول در رابطه با روند بیماری کرونا در شهرستان های استان زنجان، تصریح کرد: در شهرستان های خدابنده، سلطانیه، ماه نشان و ایجرود شاهد روند نزولی هستیم و در شهرستان های زنجان و ابهر روند نزولی آغاز شده ولی با نوساناتی همراه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز نوبت دهی واکسیناسیون دانش آموزان زنجانی

آغاز نوبت دهی واکسیناسیون دانش آموزان زنجانی