مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 08:002021-09-19سياسي

بیشترین مطالبه جوانان خوزستان، مساله اشتغال است


بیشترین مطالبه جوانان در خوزستان مساله اشتغال است و افزایش ظرفیت تولید در کارخانه ها می تواند گره گشای این مساله باشد.

- ایسنا/خوزستان رییس مجمع نمایندگان خوزستان گفت: بیشترین مطالبه جوانان در خوزستان مساله اشتغال است و افزایش ظرفیت تولید در کارخانه ها می تواند گره گشای این مساله باشد.

عبدالله ایزدپناه در مراسم کلنگ زنی سه طرح بزرگ توسعه ای شرکت فولاد خوزستان که امروز، 28 شهریورماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: خوشبختانه امروز در حوزه دفاعی و نظامی کشور و جبهه مقاومت، بسیار درخشان ظاهر شده ایم و جمهوری اسلامی به عنوان یکی از قطب های قدرت دنیا، در مقابل استکبار جهانی ایستاده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: اگر قرار است در داخل و در حوزه اقتصادی مثل دفاع مقدس و جبهه مقاومت، موفق باشیم باید وحدت و اراده ای مثل آن دوران داشته باشیم.

رییس مجمع نمایندگان خوزستان با اشاره به شعار رهبری در خصوص سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها تصریح کرد: کلنگ زنی پروژه های توسعه شرکت فولاد خوزستان، افزایش تولید و اشتغال به دنبال دارد و اجرای این چنین طرح هایی در استان، جای خوشحالی است.

ایزدپناه عنوان کرد: مجمع نمایندگان خوزستان حامی صنعتگران و فعالان صنایع است و در این زمینه وعده می دهیم از شرکت فولاد خوزستان و سایر تولیدکنندگان و صنعت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیشترین مطالبه جوانان خوزستان، مساله اشتغال است

بیشترین مطالبه جوانان خوزستان، مساله اشتغال است