مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 07:452021-09-19اقتصادي

بهره برداری از 200 میلیارد ریال طرح آبرسانی در مرودشت


با حضور استاندار فارس، یک طرح آبرسانی در شهرستان مرودشت با اعتباری بالغ بر 200 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

- ایسنا/فارس با حضور استاندار فارس، یک طرح آبرسانی در شهرستان مرودشت با اعتباری بالغ بر 200 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

استاندار فارس یکشنبه 28 شهریور در مراسم بهره برداری از این طرح با گرامیداشت یاد و خاطره امام (ره) و شهدای انقلاب اسلامی و با قدردانی از دست اندرکاران این طرح، گفت: با اجرای این طرح، آبرسانی به بخش اعظمی از مشکلات آب شرب شهرستان مرودشت حل می شود و این طرح مناطق مختلف شهرستان را زیر پوشش قرار خواهد داد.

عنایت الله رحیمی افزود: تامین فضای صنعتی از جمله ملزومات برای توسعه شهرستان مرودشت است و در این راستا می توان از پساب برای تامین آب مورد نیاز صنعت بهره گیری کرد.

او از اجرای بیش از 100 میلیارد ریال طرح آبرسانی در شهرستان مرودشت خبر داد و افزود: اولویت اول ما در فعالیت های عمرانی استان تامین آب شرب بوده و در این راستا، توزیع عادلانه خدمات مورد تاکید ما است.

استاندار فارس خاطرنشان کرد: طرح انتقال آب از خلیج فارس، انتقال آب از سد سلمان به شهرستان جهرم، انتقال آب از سد رودبال به شهرستان های داراب و زرین دشت، انتقال آب از سدرود بال به شهرستان فسا و انتقال آب از سد ملاصدرا به صفاشهر از جمله فعالیت های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 200 میلیارد ریال طرح آبرسانی در مرودشت

بهره برداری از 200 میلیارد ریال طرح آبرسانی در مرودشت