مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 07:452021-09-19سياسي

اجرای 166 عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در کهگیلویه و بویراحمد


مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در هفته دفاع مقدس 166عنوان برنامه در این استان اجرا می شود.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در هفته دفاع مقدس 166عنوان برنامه در این استان اجرا می شود.

سرهنگ امیرعباس آسمند در نشست با خبرنگاران به تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس پرداخت و افزود: در هفته دفاع مقدس 166عنوان برنامه در قالب 723 ریز برنامه با شعار ما مقتدریم در سراسر استان پیش بینی شده است.

وی اظهار کرد: مهمترین برنامه هفته دفاع مقدس همایش نکوداشت و تجلیل از بیش از یک میلیون رزمندگان دوران دفاع مقدس است که 30 شهریور به صورت مجازی با حضور رییس جمهور برگزار می شود که در سطح استان از 4 هزار رزمنده و پیشکسوت دفاع مقدس تجلیل می شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه همه زمینه ها برای برگزاری این همایش در 9 شهرستان فراهم شده خاطرنشان کرد: این همایش در سالن حکیم جرجانی یاسوج از ساعت 7 تا 9 صبح برگزار می شود و استاندار، نماینده ولی فقیه و فرمانده سپاه فتح سخنرانی خواهند کرد.

آسمند تصریح کرد: تجلیل از خانواده شهدا و رژه خودرویی با حضور همه ادارات و سازمان ها، رونمایی از چند کتاب در حو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 166 عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در کهگیلویه و بویراحمد

اجرای 166 عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در کهگیلویه و بویراحمد