مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 07:402021-09-19ورزشي

مالک امتیاز: استقلال ملاثانی بدون هماهنگی من و مدیرعامل بسته شده است


مالک امتیاز تیم فوتبال استقلال ملاثانی با اظهار بی اطلاعی از بسته شدن تیم استقلال برای حضور در لیگ یک کشور، گفت: برخی افراد اقدام به بستن تیم و جذب بازیکن کرده اند که هیچ کدام از این اقدامات مورد تایید من به عنوان مالک امتیاز تیم نیست و حتی مدیرعامل باشگاه .

- ایسنا/خوزستان مالک امتیاز تیم فوتبال استقلال ملاثانی با اظهار بی اطلاعی از بسته شدن تیم استقلال برای حضور در لیگ یک کشور، گفت: برخی افراد اقدام به بستن تیم و جذب بازیکن کرده اند که هیچ کدام از این اقدامات مورد تایید من به عنوان مالک امتیاز تیم نیست و حتی مدیرعامل باشگاه نیز از این اقدامات اظهار بی اطلاعی می کند.

مهدی علیزاده در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: من قصدم واگذاری امتیاز تیم استقلال ملاثانی بود که در این زمینه نیز اولویت اول من واگذاری آن به شهر ملاثانی بود اما با مسئولان مربوطه برای این واگذاری به توافق نرسیدیم.

ضمن این که وقتی به توافق نرسیدیم، حتی برای خروج امتیاز از استان نیز اقدام کردیم که با این موضوع موافقت نشد.

وی بیان این که پرونده تشکیل شده برای باشگاه استقلال ملاثانی دارای سه مدعی است، افزود: دو مدعی در قید حیات و یک مدعی فوت شده است که همگی مدعی هستند که باید پرونده باشگاه استقلال ملاثانی به نام آن ها صادر شود و به همین دلیل من هم به عنوان صاحب ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مالک امتیاز: استقلال ملاثانی بدون هماهنگی من و مدیرعامل بسته شده است

مالک امتیاز: استقلال ملاثانی بدون هماهنگی من و مدیرعامل بسته شده است