مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 07:402021-09-19ورزشي

کارت واکسن کرونا برای فعالیت اصناف الزامی است


رییس کمیته واکسیناسیون ستاد کرونا استان قزوین گفت: با توجه به تراکم رفت و آمد درحوزه اصناف کسبه باید واکسینه شده و برای ادامه فعالیت کارت واکسن حداقل یک دُز را داشت باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاستان قزوین افزود: طبق آخرین آمار از واکسیناسیون عمومی 500 هزار نفر در سطح استان واکسن خود را تزریق کرده اند که حدود 54 درصد از جمعیت استان است که رقم قابل توجهی است را تشکیل می دهند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین گفت: دولت و مسئولان در استان رویکرد تزریق حداکثری واکسیناسیون را در پیش گرفته اند و محدودیت سنی در خصوص تزریق واکسن نداریم.

حبیبی تاکید کرد: دستگاه های دولتی، واحدهای تولیدی، نیروهای نظامی و انتظامی باید لیست پرسنل واکسینه شده خود را با فوریت اعلام کنند و افرادی که در این دستگاه ها موفق به تزریق نشده اند را سریعاً شناسایی و تزریق واکسن انجام شود.

وی با اشاره به سرعت و اوج گیری تزریق واکسن افزود: از ظرفیت بیمارستان های خصوصی و درمانگاه ها جهت واکسیناسیون باید استفاده شود این مسئول با بیان اینکه پایگاه های واکسیناسیون باید تقویت شوند تصریح کرد: در فروشگاه های زنجیره ای، پایگاه های تزریق واکسن راه اندازی شود تا امکان دسترسی مردم برای تزریق واکسن فراهم باشد معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین خاطرنشان کرد: برای فعالیت استخرها و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارت واکسن کرونا برای فعالیت اصناف الزامی است

کارت واکسن کرونا برای فعالیت اصناف الزامی است