مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 07:352021-09-19ورزشي

نتیجه تاریخی «ترای اتلون» ایران در آسیا/ رضوانی به مقام ششم رسید


عضو تیم ملی ترای اتلون ایران برای اولین بار در تاریخ این رشته در مسابقات قهرمانی آسیا به عنوان ششم انفرادی دست پیدا کرد.

- ، مسابقات ترای اتلون اسپرینت سال 2021 قهرمانی آسیا با حضور برترین های قاره در شهر چالپون آتا کشور قرقیزستان برگزار شد و با تاریخ سازی و عملکرد درخشان نمایندگان کشورمان همراه بود.

در این مسابقات 31 ورزشکار برتر قاره آسیا در مسافت اسپرینت (750 متر شنا، 20 کیلومتر دوچرخه سواری و 5 کیلومتر دو) با هم به رقابت پرداختند.

تیم ملی ترای اتلون ایران با 4 ورزشکار ( یک ورزشکار بزرگسال، یک ورزشکار امید و دو ورزشکار رده جوانان) در این رویداد حضور داشت که در پایان علی رضوانی ملی پوش کشورمان موفق شد با ارائه عملکردی درخشان و کسب زمان 57:58 برای اولین بار کشورمان را صاحب جایگاه ارزشمند ششمی قهرمانی بزرگسالان آسیا کند.

محمدحسین طیبی و مهدی سلیمی پور ورزشکاران رده جوانان ایران نیز که جهت حضور در کمپ مستعدین توسط کنفدراسیون ترای اتلون در قرقیزستان انتخاب شده بودند در این مسابقات با ورزشکاران رده بزرگسال قاره به رقابت پرداختند و به ترتیب با کسب زمان 59:59 و 1:01:03 در جایگاه های دهم و یازدهم مسابقات قرار گرفتند.

سید پارسا محجوب دیگر نمایندگان کشورمان نیز با زمان 1:03:01 در رده شانزدهم مسابقات قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتیجه تاریخی «ترای اتلون» ایران در آسیا/ رضوانی به مقام ششم رسید

نتیجه تاریخی «ترای اتلون» ایران در آسیا/ رضوانی به مقام ششم رسید